Sunday, December 30, 2018

γουιτνει χιουστον

«Δε με ενδιαφέρουν τα πτυχία, με ενδιαφέρει η ζωή μέσα στο Πανεπιστήμιο», λέει ο 61χρονος κ. Γαργαλιάνος, ο οποίος διαθέτει ένα πλούσιο βιογραφικό σημείωμα με σπουδές Θεατρολογίας στη Γαλλία, αλλά και κοινωνιολογίας, παιδαγωγικής, οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων κ. α. Όπως αναφέρεται, στη σχετική παραπομπή στην ιστοσελίδα του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας «έχει γράψει πολλά βιβλία, θεατρικά έργα και άρθρα για επιστημονικά περιοδικά, ενώ έχει συμμετάσχει σε επίσης πολλά διεθνή συνέδρια και έχει σκηνοθετήσει 25 θεατρικές παραστάσεις και 12 ταινίες».


«Δεν είμαι η μοναδική περίπτωση καθηγητή και φοιτητή ταυτόχρονα. Κι άλλοι είναι αυτοί που το κάνουν, για να ξανανιώσουν όμορφα. Κάθε Δεκέμβριο είναι οι κατατακτήριες εξετάσεις. Το 2014 πέρασα τακτικός φοιτητής στο Τμήμα Γαλλικής Φιλολογίας», εξηγεί μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ και ομολογεί: «Συχνά νιώθω και περίεργα και άβολα».


ΣΤΑΜΑΤΗΣΓΑΡΓΑΛΙΑΝΟΣ


σεφερλης εκπομπη 2016

relient k mmhmm tour review

(Ο κ. Γαργαλιάνος/ΑΠΕ-ΜΠΕ)


γουιτνει χιουστον

Όσο για τον τρόπο, με τον οποίο τον αντιμετωπίζουν οι καθηγητές του λέει: «Υπάρχουν κάποιοι, που επειδή γνωρίζουν και την άλλη μου ιδιότητα, έχουν πιο πολλές απαιτήσεις από εμένα, άλλοι με θεωρούν ως απλό φοιτητή, ενώ κάποιοι πιο νεαροί από εμένα σέβονται τη φαλάκρα μου και τα άσπρα μου μαλλιά». Ο ίδιος πάντως διαβεβαιώνει πως επιθυμεί να τον αντιμετωπίζουν όλοι ως έναν απλό φοιτητή.


«Αρκετοί καθηγητές μου είναι σε πιο χαμηλή βαθμίδα από εμένα, σαν να λέμε ότι ένας συνταγματάρχης διδάσκεται από έναν λοχία. Όμως τους σέβομαι όλους, έχω μάθει πάρα πολλά από όλους, δεν έχω ούτε κόμπλεξ ανωτερότητας, ούτε κατωτερότητας», σημειώνει.


Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων της φοιτητικής εβδομάδας ο κ. Γαργαλιάνος και η ομάδα Θεάτρου «Μανιφέστο» παρουσιάζουν την Τετάρτη 31 Μαΐου την παράσταση «Να εκφράζεσαι, Να κινείσαι, να Μιλάς». «Έχω γράψει το κείμενο από τη μεγάλη μου εμπειρία ως καθηγητής και παίζω τον ρόλο καθηγητή», αναφέρει για την παράσταση, η υπόθεση της οποίας αφορά έναν καθηγητή, που προσπαθεί να μάθει σε μια φοιτήτριά του πώς να διδάσκει σωστά αύριο σε άλλους μαθητές.


No comments:

Post a Comment